Acik Artirmadan aldigim ev

Pioneers 22.11.2017 Tarihinde Ekledi.
49086    453    21

Merhaba arkadaşlar. Adım Ishak. Amerikada Kansas da yaşıyorum. Yaklaşık 10 yıldır buradayım. Amerikaya dair bilmek istediğiniz herşeyi video ya çekmeye çalışacağım. Görüş ve önerilerinizi önemsiyorum. Video çekmemi istediğiniz konuları çekmeye çalışacağım.
Yeni videolarımdan haberdar olmak için kanalıma ücretsız olarak abone olmayı unutmayın.

Ve extra bilgi olarak kızım Hafsanın çocuk kanalına göz atabilirsiniz. Eğlenceli oyun ve öğretici içeriği ile çocukları olan izleyicelere tavsiye ederim. Aşağıdakğ linkten bu kanala ulaşabilirsiniz.

https://www.youtube.com/channel/UCbdzHDAJoIELahy8CPrcapQ?view_as=public

Sosyal Medya hesabim (Çocuklarımın Youtube kanalı için kullandığım hesabım)

Facebook @hafsaninamerikagunlugu

Email [email protected]


Anahtar kelimeler Amerikada bir Türk, Amerikada hayat, Amerikada yaşam, Amerikada Türk olmak, Yurtdışında yaşamak, yurtdışında Türk olmak, Gurbetci Türkler, Gurbetteki Türkler

Yorumlar

148 YORUM
  1. Чорни ВУМЕР

    Abi Simdiye kadar Kac Eyalet Degistin?

  2. WOUNDED GAMER

    3300 e güzel ev

  3. çaki maki

    Yav şu aaaaaa demeyi bırak kardeşim

  4. Murat Ergül

    Merhaba dış çekimlerinizde rüzgar sesini engelleyen bazı aparatlar var kullanırsanız videolarınızı daha keyif ile izleriz emeğinize sağlık teşekkürler yaptığınız paylaşımlar gerçekten güzel kolay gelsin

  5. efsane kare

    Eskinin derdiyle ugrasmaksa yeninin boruyla uğraş demiş atalarımız çok işin var abi ev harabe olmuş orayı yıkıp yerine yeniden yap bari

  6. Mr Turan

    Buyuk ihtimal sikintili mahalle oldugu icin ev sahibi tuymus...Yoksa diger amerikalilar enayi mi aga kredi cekip 100bin dolara ev alsin?

  7. Nila Nila

    Cok kotu semt turkyenı begenmyorsuz vala bene bedavada verseler orda kalmam

  8. Tamerlan Alakbarov

    Abi merhabalar, oncelikle cok tesekkur ederim bilgilendirici videolar icin.Ben 2 ay sonra Amerikaya geliyorum Texas eyaletine, ben boyle auksiyonda evleri nasil bula bilirim? araba bulmakla ilgili bilgim var ama acik artirmadan ev nasil bulurum? nerelerde oluyor bu acik artirmalar? bilgi verirsen cok memnun olurum, saygilar

  9. HABIP ERDOGAN

    abi genis açili kamera ile çekersen videolari daha iyi olur

  10. spartacus spartacus

    aglayanin mali gulene yar olmaz

  11. Ali Yildirim

    Bende amerikada yasiyorum amerikada iscilik ve malzeme ucuz degil o Ev tam bir cop yigini Electrik sistemini komple degistirmen gerek su tesisati gordugum kadariyla berbat nasil 10 bin dolar masraf var anlamadim o evde en azindan 50 bin dolarlik masraf var

    Ali Yildirim

    Birde evi alinca closing fee ne kadar verdin? Satarken avukat ve emlakci masraflarini dustukten sonra merak ediyom acaba kac para yapican?

  12. doutzen kroes

    Bu evlerin tamir olmuş hallerinde yayınlayın görelim.. eminim çok güzel görünüyor olacaktır bu evler

  13. Dost Kardeşler

    Bizim şehir merkezlerine yakın köy evlerinden farkı yok abd bu tip yerlerin.Burdan ülke edebiyatı yapanlara sorarım şehir merkezine 100lerce km uzak kasaba,nahiyelerde yaşamak isterseniz Türkiyede de dağ,köy evleri bedavadan ucuz.Abd daki bu tip mahallelerde sikimi oturursunuz.

  14. İlker Atabay

    Neden hep kötü mahallelerden ev almışsın anlamadım. Bu mahalledeki eve taşınacak adam da eli yüzü düzgün biri olmayacak ve kiraya verirsen sana muhtemelen sorun çıkartacak.

  15. Erkan Eyüpoğlu

    kardeş seni yeni takip ediyorum sürekli ev alıyorsun videolarında ne iş yapıyorsun sen ev mi alıp satıyorsun ?

    Pioneers

    +Erkan Eyüpoğlu evet

    Erkan Eyüpoğlu

    Pioneers tamam kardeşim şimdi anlaşıldı allah işini rast getirsin inşallah.

  16. DarkBlue

    hayırlı ugurlu olsun abim.

  17. cs go

    Sikmeseler bari aqa

  18. Aytekin Kaplan

    Hatay dörtyoldan selamlar.

  19. Celal Durukan

    Pioneers bu evi kaç haftada yaptın kaç kişi ile yaptın dönüş yaparsanız sevinirim merak ettim bu durumdaki bir evi kaç haftada yapıldığını

  20. Xaqani Sahmarov

    Kardeş sen ev değil toprak almışsın. Evde evlik bişey kalmamış

    Ahmet Cakir

    Xaqani Sahmarov 6000 dolar yani Turkiyede 6 bin tl ye boyle biyer aldigini dusun

  21. Sedat Burak

    türkiyede 700 bin tl :(

  22. Tash duWar

    Evin pencereleri demir çok enterasan orası tehlikeli bir mahallemi acaba.. çünkü Amerika’da demirli pencerelere pek raslamadım..

  23. Mustafa Kamış

    amına kodum evsizleri

  24. Alaaddin Ali

    Abi çok guzel eleman lazımsa geliym işten anları

  25. kaya kaya

    Minibüsün fiyatı nedir?

  26. Mrs Limonata

    gule gule kullan

  27. wucher hans

    Bahcesini temizleme 4000€ tutar (Almanyada) Evi bir sirkete al yab Bana ver dersen en AZ 40000€

  28. Ercument Onat

    Evin bitmiş halini de görmek lazım

  29. Faik Kubulan

    Selamlar. Böyle evleri Amerikan vatandaşı, oturma izni vs olmadan alabilir miyiz?

  30. Mehmet Sahin

    yok abi ya evin hiçbirşeyi yok.fazlası var :-))

  31. Ayten Alıcı

    Merhabalar . Isitma sistemlerini anlatirmisin orda çok iyi yõntemleri car türkiyede neden bõyle bir sistem yok açiklarsZNiz sevinirim

  32. sosyal trol

    700 dolardan kiralasan 20.000 mal etsen 2,5 yilda tamamen pasif gelire donusuyor muthis bir geri donusum.

  33. sosyal trol

    REIS 6 BIN DOLAR MI DEDIN BEN MI YANLIŞ ANLADIM ??

    Serda Erdal

    sosyal trol konteyner ev burası

  34. delfin KAYA

    abd nın adanası la burası

  35. Mr Stephan

    Birader ıııaaaağğğ diyorsun sürekli

  36. Emrah Rustemov

    selam abi....oyrenmek istediyim bisey var....acik arttirmadan herkes ev alabilirmi? veya bunun icin ne gibi kosulllar var? yeni evinde hayirli olsun abi..

    Ertugrul Karabalık

    Emrah Rustemov sanırım vatandaş olman yeterli (emin değilim)

    Emrah Rustemov

    Ertugrul Karabalık Green Cardla olurmu?Ben boylebisey duydumki acik arttirmaya katilmak icin işyeri sahibi olman gerekli...dogrumu yanlismi bilmiyorum tam olarak

  37. Selo Vlogs

    Bu ev türkiyede 20 dolar etmez

  38. ertan sarıkaya

    İshak hocam evin kaç metrekare olduğunuda söyleseydin.malum bizim ülkemizde buna çok önem verirler

  39. YuSuF Lyn

    Sende hep ev alıyon napçan o kadar evi

  40. Mehmet Turgut DOGANYILMAZ

    Arkaşim ismini yazmamişsın tanışalım

  41. carboncamil

    Ishak hocam bende 5 tane ev alip sattim bu sekilde ama bu kadar kotu durumda ev denk gelmemisti evde bisey birakmamislar herseyi calmislar.

  42. Dolyhan Orazmyradov

    6 bin dolara evmi? Mobile house galiba? Yahu Amerika’nın hangi eyaletinde var ya bu kadar ucuz evler? Abi dikkat et marijuana yetiştirilmiş olmasın evde.

  43. Yasin Guney

    HAYIRLI OLSUN BENDE OREGON EUGENEDEN EV ALDIM 699 BİN DOLARA ALDIM AUUU HEMEN SAT KAC NİGGALATRLA BASIN BELAYA GIRER DAHA COK VİDEO HADİ BYBY

  44. Kaptan Kalovey

    Harika bir ev umarım bende Birgün oradan ev alirim 6000 dolar hemde vayy superya İdris usta bu evi yapar ama uzun sürer çok para istiyor bu ev bana yeterli harikaya ama işyerime yakın olsun

  45. Cenk Cındık

    Hayırlı olsun dostum gerçekten mahalle güzel sessiz saki bol yeşillik hemde kış yazın çok daha güzeldir oralar.Ev masrafıyla 15-16 bin dolara gelicek diyorsun yani Tl'ye çevirsen 43-45 bin TL civarı inaılmaz bir alım gücü var demekki.Türkiyede 45 bin tlye anca bir oda alırsın belki...

    Cenk Cındık

    Evet kardeşim ben 38 yaşındayım Bu Akp iktidara gelmeden önce Türkiye tarımda kendi kendine yeten bir ülkeydi en azından marketten pazardan aldığımız ürünlerin hepsi kendi ürünümüzdü çok net hatırlıyrum şimdi çiftçi hiç bir şey ekmiyor çünkü para kazanamıyor benzin mazot dünyanın parası aldığın bütün market ürünleri nerdeyse yurt dışı ithal ürünler onlarda GDO'su değişmiş ürünler.

    S Tekin

    Bak kardesim biliyordum olayi siyasete cekecegini rte ci degilim. Sol gorusluyum Su soyleydi bu boyleydiye gerek yok. Partiyin basina adam gibi bir adam kayacaksin,milleti kendine cekecekip sandiga gomeceksin. 9dk.fikir degistiren kko benim baskanim olamaz. Cevabina gerek yok.hayatinda basarilar,dis ulkeye gitmende hayirli olsun. Benden bu kadar.

    Cihan Kırık

    usta türkiyede ne alım gücü var sende problem var galiba benzin 5.70 ?? amerikada 1 gecede 50 cent zam gelir ama o 4 litre fiyatıdır. california hariç litresi 70 centten pahalı bir yer yok. orda maaşlar türkiyeden de fazla hastasın sen galiba?

    volkan gunay

    America da bir gecede 50 cent zam mı gelir

  46. kaya kaya

    Hocam eline sağlık iki olmuş sorum şu abd de boyacılıkta para varmı? Bide 100 m.kare ev ne kadara boyanır? Tamir tadilat videoları bekliyoruz

  47. Yuri Angelov

    Abi bu evleri yaptıktan sonra yine Videolarını çeksene. Çok merak ediyorum son halleri nasıl olacak.

  48. technicahmett

    Açık otoparkın etafını kapatıp kapalı garaj yapın. Daha değerli olur ev.

  49. fatiha asa

    Abi evi satın mı aldınız

    S Tekin

    fatiha asa heeeee.

  50. Bayram DOĞAN

    Vay be adam 6 bin dolara ev aliyor.. Lan burda bizi harbi sikiyolar.. Türkiye de o paraya kümes alamassin. Istanbulun nezih semtlerinde 2+1 eve 3 trilyon istiyolar. Amk cocuklari

    S Tekin

    Bayram DOĞAN inanma kardesim

    Bayram DOĞAN

    S Tekin Neyine inanmim hocam adam yalan soylemiyor

Video Tag : amerika amerikada hayat amerikada bir türk,vlog,auction,acik artirma,emlak,house,realtor,remodeling,flip,ev alimi,tamirat,tadilat,

Benzer Videolar

KALİTELİ KATALOG | BİM 20 TEMMUZ 2018 CUMA | BİM AKTÜEL ÜRÜNLER | BİM AKTÜEL 20 TEMMUZ 2018

KALİTELİ KATALOG | BİM 20 TEMMUZ 2018 CUMA | BİM AKTÜEL ÜRÜNLER | BİM AKTÜEL 20 TEMMUZ 2018

Beğendiyseniz ve yararlı bulduysanız lütfen kanalımıza abone olmayı unutmayın. Abone olmak için linke tıklayınız : https://goo.gl/jNM8sY Sosyal Medya hesaplarımızı takip etmenizi rica ederiz. Instagram Hesabımız : https://goo.gl/RDANi3 Facebook Sayfamız : https://goo.gl/SYDHYR Twitter Hesabımız : https://goo.gl/BKbfsA Google Plus Hesabımız : https://goo.gl/nk2H39 ********************************** KALİTELİ KATALOG | BİM 20

BİM 20 TEMMUZ 2018 CUMA | BİM AKTÜEL ÜRÜNLER | BİM AKTÜEL 20 TEMMUZ 2018 | 20 TEMMUZ BİM KATALOĞU

BİM 20 TEMMUZ 2018 CUMA | BİM AKTÜEL ÜRÜNLER | BİM AKTÜEL 20 TEMMUZ 2018 | 20 TEMMUZ BİM KATALOĞU

Beğendiyseniz ve yararlı bulduysanız lütfen kanalımıza abone olmayı unutmayın. Abone olmak için linke tıklayınız : https://goo.gl/jNM8sY Sosyal Medya hesaplarımızı takip etmenizi rica ederiz. Instagram Hesabımız : https://goo.gl/RDANi3 Facebook Sayfamız : https://goo.gl/SYDHYR Twitter Hesabımız : https://goo.gl/BKbfsA Google Plus Hesabımız : https://goo.gl/nk2H39 ********************************** BİM 20 TEMMUZ 2018 CUMA